Monday, March 30, 2009

بازتاب کپی مطلبی ازکتاب تکنیک هتلداری

سهروردي شمالي
استاد ارجمند جناب آقای ژیان دربندی 
درسایت … که متعلق به آقای ….خودرااستادومدرس معرفی کرده اندوآموزش کافی شاپ می دهندمطالب زیر را ازسایت نامبرده کپی کرده ام که عینا از کتاب تکنیک هتلداری  تالیف جنابعالی  صفحه ۱۶۱  چاپ ۱۳۶۹ بر داشت کرده اند بنام خود انتشار داده اند
 يك مدير هنگامي دركارهاي خود توفيق خواهد يافت كه از خويشتن آغاز نمايد. مديري كه رعايت پاكيزگي و نظافت را ازكاركنان هتل و رستوران خواستار مي شود و در همان حال ته سيگار خود را زمين مي اندازد و زير پا مي نهد يا كفش خود را با پرده تميز مي كند، نشان ميدهد كه خود به خواسته هايش اهميت قايل نيست وگفته هايش ارج ندارد. كاركنان نيزاز حفظ و رعايت پاكيزگي و بهداشت دلسرد خواهند شد و سخن چنين مديري نتيحه معكوس خواهد داد.
پاسخ :
با تشکرفراوان از آقای ….ارسال کننده این مستندات که ازسایت آقای… کپی وارسال کرده انداین افراد نا آگاه هنوز متوجه نیستندکه مقالات ودست نوشته های اینجانب  برای همه آنها که در صنعت هتلداری یاکترینگ فعالیت می کنندویا تازه وارد این صنعت می شوند حتی با تغییرات در ویرایش کاملا آشنا است همانطوریکه چندین مطلب دیگراز همین سایت توسط افراددیگری برای اینجانب ارسال شده است که درآرشیوسایت موجوداست نامبرده که نتوانسته حتی درویرایش مطالب تغییردهدحکایت ازبی اطلاعی کامل اوازصنعت هتلداری وکترینگ می باشد مردم خوب تشخیص می دهنداطلاعات وتجربه افراددرچه حدوحدودی است بخصوص افرادی که تا کنون مدیریت هتلی را عهده دار نبوده اند چطور می توانند به مدیران هتلی که سالهاست مدیرت می کنند وتجربه فروان دارندآموزش دهند چه حرف تازه ای می توانند درمقابل مدیران با تجربه هتل ها داشته باشند.امید است این افرادیادبگیرندکه حرف اول ودرس اول هتلداری امانت داری وصداقت است که موفقیت بدنبال داردومطب بالامربوط به تالیف حدود۱۷ سال پیش اینحانب است نامبرده درآن زمان نوجوانی بیش نبوده است وجوداین سایتهای متقلب وحرکت زشت کپی برداری این افرادوصدها سایت اینترنتی دیگرکه مقالات دیگران را تکرارو دو باره انتشارمی دهند بوده است که مقالات کلیدی،علمی هتلداری تالیفات اینجانب ازسایت برداشته شده است که مطب بالا نمونه ای ازکپی برداری ها است  ژیان دربندی
آپارتمان
کاشانی
ملک

No comments:

Post a Comment